Impreza masowa lub event, na których promowany jest zdrowy tryb życia i profilaktyka zdrowotna to idealny sposób na doskonałe samopoczucie uczestników i zdrowo spędzony czas.

Proponujemy Państwu kilka rodzajów warsztatów, które poprawią kondycję wszystkich uczestników oraz wpłyną na ich poprawę samopoczucia.

WARSZTATY: NORDIC WALKING W PIGUŁCE

Warsztaty idealne na poranne pobudzenie przed konferencją lub całodziennym szkoleniem w sali. Dzięki dużej dawce ruchu na świeżym powietrzu, wspólnym ćwiczeniom i zabawom uczestnicy mają szansę łagodnie rozpocząć dzień pozytywnie ładując się energią. Poranny rozruch w lesie czy parku to najlepszy sposób na to aby cały dzień był udany a uczestnicy chętnie brali udział w kolejnych propozycjach warsztatowych.

Pokażemy dlaczego Nordic Walking jest doskonałym pomysłem dla każdego, bez względu na wiek czy kondycję! Celem warsztatów jest zaszczepienie idei zdrowego stylu życia poprzez regularne ćwiczenia i marsze z kijami. Chcemy też pokazać jak Nordic Walking pozytywnie wpływa na poprawę stanu zdrowia, jak pomaga w walce z depresją czy chorobami układu krążenia. 

Proponujemy warsztaty z Nordic Walking, na których:

  • nauczymy zasad prawidłowej techniki marszu z kijami
  • uczestnicy poznają technikę podstawową i zaawansowaną
  • każdy dowie się o zaletach z regularnego uprawiania Nordic Walking, pozna kije, dowie się o różnicach w kijach trekkingowych i do Nordic Walking
  • będziemy wspólnie bawić się korzystając z bogatej palety gier i zabaw integracyjnych z kijami

 

 


WARSZTATY: WALKA ZE STRESEM Z UŻYCIEM SZTUK WALKI

Warsztaty dla pracowników na co dzień zestresowanych i pracujących pod presją czasu. Na tych warsztatach jest wiele okazji by pozbyć się stresu, sprawdzić się w nietypowych sytuacjach, poznać swoją siłę a przede wszystkim dobrze bawić przy okazji pozbywając się negatywnych emocji.

Charakter, rodzaj, czas trwania czy intensywność  warsztatów uzależniona jest od potrzeb i możliwości naszych Klientów, a także nastawiona na osiągnięcie przez nich jak największych korzyści.

Proponujemy treningi samoobrony dla kobiet i mężczyzn, opierające się na systemach Krav Maga i Defendo, treningu funkcjonalnego z odważnikami kettlebells i innymi akcesoriami (taśmy, gumy)  czy ogólnorozwojowe szkolenia przeznaczone dla dzieci – Safe Kid lub młodzieży – Safe Teen. Istnieje również możliwość organizacji szkoleń specjalnych z zakresu strzelania, pierwszej pomocy lub użycia pałki teleskopowej.

Dostosowujemy się do indywidualnych potrzeb klienta. W zależności od tego czy grupa dąży do podniesienia swojej sprawności fizycznej, poczucia bezpieczeństwa czy po prostu chęci integracji, opracujemy specjalny zestaw ćwiczeń i zadań do wykonania, nastawiony na zaspokojenie potrzeb uczestników kursu.

Korzyści z udziału w warsztatach:

  • poprawa poczucia bezpieczeństwa uczestników
  • nauka komunikacji w stresie
  • praca nad psychiką, zgodnie z zasadą „never give up”
  • podejmowanie szybkich i trafnych decyzji pod wpływem stresu
  • pozytywne zmęczenie dające poczucie zadowolenia

WARSZTATY: ZDROWY KRĘGOSŁUP

Warsztaty mające na celu naukę poprawnej postawy ciała i ćwiczeń poprawiających stan kręgosłupa. Idealne dla osób spędzających wiele godzin w pozycji siedzącej. Nauka prawidłowej postawy za biurkiem i w samochodzie. Te warsztaty polecane są osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa czy odcinka lędźwiowego. Fizjoterapeuta pokaże ćwiczenia pomagające zmniejszyć ból i zmniejszające nacisk na kręgi. Uczestnicy poznają propozycje ćwiczeń na wzmocnienie mięśni pleców, brzucha czy pośladków. Wzmocnią swój szkielet mięśniowy, poprawią kondycję, zdrowie i samopoczucie. 


WARSZTATY: SLOW JOGGING I PRAWIDŁOWA POSTAWA



Opis warsztatów:
Energetyczny slow jogging połączony z nauką oddychania, dynamicznym, pobudzającym marszem oraz nauką poprawnej postawy podczas stania, schylania się i biegania. Uczestników czeka też duża ilość ćwiczeń ogólnorozwojowych oraz zadań dla grup i udziałem gier i zabaw na świeżym powietrzu.

Scenariusz warsztatów:
1. Rozgrzewka
2. Nauka prawidłowego oddychania
3. Reedukacja prawidłowych wzorców ruchowych - prawidłowa pozycja stojąca i schylanie się jako profilaktyka schorzeń kręgosłupa i mięśni dna miednicy
4. Nauka prawidłowej techniki biegania
5. Slow jogging
6. Ćwiczenia i zabawy ruchowe w terenie angażujące całe ciało
7. Rozciąganie, relaks

Instruktor specjalizuje się w tematyce:
Zdrowy i elastyczny kręgosłup, prawidłowa postawa ciała, zdrowe narządy jamy brzusznej, prawidłowy oddech, redukcja stresu i napięć, świadomość ciała, siła mięśni głębokich (dna miednicy, brzucha, pleców, nóg, pośladków)

WARSZTATY: JOGA

SZKOLENIE/WYKŁAD/WARSZTAT
Jak ćwiczyć w biurze - Przerwa w pracy – zajęcia jogi dla pracowników biurowych (30 – 60 minut)

OPIS:
Joga w firmie to świetny sposób na zwiększenie wydajności, podniesienie morale w miejscu pracy i lepszą pracę zespołową. Jedna godzina praktyki jogi może być mile widzianą przerwą w trakcie dnia w stresującym środowisku pracy lub relaksującym sposobem na odstresowanie po niej.
Zajęcia jogi pobudzają, odświeżają i przygotowują pracowników do radzenia sobie ze stresem a na poziomie fizycznym łagodzą i zapobiegają bólom wynikającym z długotrwałego siedzenia.

CEL
Celem jest zwiększenie komfortu pracy w pozycji siedzącej poprzez usprawnienie cyrkulacji w nogach i ich wzmocnienie oraz złagodzenie i zapobieganie bólom kręgosłupa, szyi i nadgarstka, które są wynikiem długotrwałej pracy przy komputerze.

NARZĘDZIA
Zajęcia jogi opierają się  o praktykę pozycji (asan) zwłaszcza stojących i dynamicznych ukierunkowanych w pierwszej kolejności na uelastycznienie mięśni i stawów, zwiększenie mobilności oraz uzyskanie przestrzeni w ciele.
Mogą też obejmować ćwiczenia oddechowe, medytację i techniki poprawiające wzrok i głos, przynoszące zwiększoną kontrolę nad ciałem, umysłem i emocjami.

Dostępne są dwa warianty:
1.    Klasyczny „na macie” - bardziej dynamiczna, standardowa praktyka
2.    Joga zaadoptowana do środowiska pracy wykorzystujący przestrzeń biurową

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA
- Zmniejsza stres i napięcie, niepokój i depresję
- Poprawia postawę ciała, siłę i sprawność fizyczną
- Podnosi poziom energii
- Zmniejsza zmęczenie
- Poprawia pamięć, skupienie i zdolność koncentracji
- Poprawia ogólny stan zdrowia i zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób.


WARSZTATY: MASAŻE BIUROWE (w przerwie szkoleń lub równolegle z innymi warsztatami) 

Forma masażu jest w pełni dopasowana do warunków biurowych. Masażysta skupia swoją uwagę na najbardziej narażonych podczas pracy segmentach ciała powodując zmniejszenie zmęczenia oraz napięcia mięśniowego.

Szczegóły:

  • masaż wykonywany jest na specjalnych krzesłach
  • terapeuci masują najbardziej narażone części ciała: kark, plecy, ramiona, nadgarstki
  • nie wymaga zmiany stroju, wykonywany jest przez ubranie
  • czas trwania masażu wynosi 15 minut

Polecamy w sklepie

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą w sklepie internetowym

Zapraszamy na wyjazdy

Wyjedź z nami na aktywne wakacje lub weekend z Nordic Walking!

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje podaj swój adres email.