Impreza masowa lub event, na których promowany jest zdrowy tryb życia i profilaktyka zdrowotna to idealny sposób na doskonałe samopoczucie uczestników i zdrowo spędzony czas.

Proponujemy Państwu kilka rodzajów warsztatów, które poprawią kondycję wszystkich uczestników oraz wpłyną na ich poprawę samopoczucia.

WARSZTATY: NORDIC WALKING

Zapraszamy na jedyne w swoim rodzaju warsztaty z Nordic Walking, których efekty uczestnicy poczują już w czasie trwania imprezy!  

Pokażemy dlaczego Nordic Walking jest doskonałym pomysłem dla każdego, bez względu na wiek czy kondycję!

Proponujemy trening z Nordic Walking, na którym:

- nauczymy zasad prawidłowej techniki marszu z kijami
- uczestnicy poznają technikę podstawową i zaawansowaną
- każdy dowie się o zaletach z regularnego uprawiania Nordic Walking, pozna kije, dowie się o różnicach w kijach trekkingowych i do Nordic Walking
- będziemy wspólnie bawić się korzystając z bogatej palety gier i zabaw integracyjnych z kijami

Scenariusz warsztatów:

1. Krótka teoria Nordic Walking:
- zalety Nordic Walking – przedstawimy korzyści z regularnych treningów
- strój i akcesoria – omówimy strój i obuwie nordic walkera
- sprzęt – doradzimy jak dopasować sprzęt, jaką dobrać odpowiednią długość kijów

2. Zajęcia praktyczne/całość lub poszczególne elementy w zależności od potrzeb:  
- rozgrzewka – demonstrujemy jak prawidłowo, aktywnie i energetycznie rozpocząć trening. Rozgrzewka zaangażuje nie tylko do ćwiczeń, ale będzie też początkiem wspólnej zabawy i integracji uczestników
- nauka i doskonalenie techniki podstawowej i zaawansowanej – w przystępny sposób uczymy techniki Nordic Walking od podstaw aż do stopnia zaawansowanego. W tej, zasadniczej, części treningu zademonstrujemy Nordic Walking w najczystszej - postaci i zaszczepimy go z entuzjazmem w uczestnikach eventu
- gry i zabawy integracyjne – czas na zabawę, śmiech i ćwiczenia w parach wypełnimy konkursami zręcznościowymi, wytrzymałościowymi oraz z wiedzy o Nordic Walking
- stretching z kijami jako doskonałe zakończenie treningu ukoi mięśnie i pozwoli na wyrównanie oddechu i wyciszenie emocji. Podczas rozciągania każdy przekona się, jak wygląda szpagat z kijami, a także pozna nowe możliwości rozciągania własnego ciała.

Naszym celem jest zaszczepienie idei zdrowego stylu życia poprzez regularne ćwiczenia i marsze z kijami, które każdy może potem kontynuować w życiu codziennym.  Chcemy też pokazać jak Nordic Walking pozytywnie wpływa na poprawę stanu zdrowia, jak pomaga w walce z depresją czy chorobami układu krążenia. Pokażemy gry i zabawy integracyjne, które wymagają zaangażowania i dają wiele emocji i radości.

WARSZTATY: SLOW JOGGING I PRAWIDŁOWEJ POSTAWY



Opis warsztatów:
Poranny energetyczny slow jogging połączony z nauką oddychania, dynamicznym, pobudzającym marszem oraz nauką poprawnej postawy podczas stania, schylania się i biegania.

Uczestników czeka też duża ilość ćwiczeń ogólnorozwojowych oraz zadań dla grup i udziałem gier i zabaw na świeżym powietrzu.

Scenariusz warsztatów:
1. Rozgrzewka
2. Nauka prawidłowego oddychania
3. Reedukacja prawidłowych wzorców ruchowych - prawidłowa pozycja stojąca i schylanie się jako profilaktyka schorzeń kręgosłupa i mięśni dna miednicy
4. Nauka prawidłowej techniki biegania
5. Slow jogging
6. Ćwiczenia i zabawy ruchowe w terenie angażujące całe ciało
7. Rozciąganie, relaks

Instruktor specjalizuje się w tematyce:
Zdrowy i elastyczny kręgosłup, prawidłowa postawa ciała, zdrowe narządy jamy brzusznej, prawidłowy oddech, redukcja stresu i napięć, świadomość ciała, siła mięśni głębokich (dna miednicy, brzucha, pleców, nóg, pośladków)

WARSZTATY: JOGA

SZKOLENIE/WYKŁAD/WARSZTAT
Jak ćwiczyć w biurze - Przerwa w pracy – zajęcia jogi dla pracowników biurowych (30 – 60 minut)

OPIS:
Joga w firmie to świetny sposób na zwiększenie wydajności, podniesienie morale w miejscu pracy i lepszą pracę zespołową. Jedna godzina praktyki jogi może być mile widzianą przerwą w trakcie dnia w stresującym środowisku pracy lub relaksującym sposobem na odstresowanie po niej.
Zajęcia jogi pobudzają, odświeżają i przygotowują pracowników do radzenia sobie ze stresem a na poziomie fizycznym łagodzą i zapobiegają bólom wynikającym z długotrwałego siedzenia.

CEL
Celem jest zwiększenie komfortu pracy w pozycji siedzącej poprzez usprawnienie cyrkulacji w nogach i ich wzmocnienie oraz złagodzenie i zapobieganie bólom kręgosłupa, szyi i nadgarstka, które są wynikiem długotrwałej pracy przy komputerze.

NARZĘDZIA
Zajęcia jogi opierają się  o praktykę pozycji (asan) zwłaszcza stojących i dynamicznych ukierunkowanych w pierwszej kolejności na uelastycznienie mięśni i stawów, zwiększenie mobilności oraz uzyskanie przestrzeni w ciele.
Mogą też obejmować ćwiczenia oddechowe, medytację i techniki poprawiające wzrok i głos, przynoszące zwiększoną kontrolę nad ciałem, umysłem i emocjami.

Dostępne są dwa warianty:
1.    Klasyczny „na macie” - bardziej dynamiczna, standardowa praktyka
2.    Joga zaadoptowana do środowiska pracy wykorzystujący przestrzeń biurową

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA
- Zmniejsza stres i napięcie, niepokój i depresję
- Poprawia postawę ciała, siłę i sprawność fizyczną
- Podnosi poziom energii
- Zmniejsza zmęczenie
- Poprawia pamięć, skupienie i zdolność koncentracji
- Poprawia ogólny stan zdrowia i zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób.


WARSZTATY: MASAŻE BIUROWE

Forma masażu jest w pełni dopasowana do warunków biurowych. Masażysta skupia swoją uwagę na najbardziej narażonych podczas pracy segmentach ciała powodując zmniejszenie zmęczenia oraz napięcia mięśniowego.

- masaż wykonywany jest na specjalnych krzesłach,
- terapeuci masują najbardziej narażone części ciała: kark, plecy, ramiona, nadgarstki,
- nie wymaga zmiany stroju, wykonywany jest przez ubranie.
- czas trwania masażu wynosi 15 minut

Polecamy w sklepie

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą w sklepie internetowym

Zapraszamy na wyjazdy

Wyjedź z nami na aktywne wakacje lub weekend z Nordic Walking!

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje podaj swój adres email.